logo mvsz HU logo mii HU msi thumb1  tmlogo

Híreink Magyarok Világszépe

A Fásy Ádám nevéhez fűződő szépségversenyt, a Magyarok Világszépe versenyt tavaly Perger Patrícia nyerte meg és került korona a fejére a Dunakapu téren. Idén a szépségversenyt a Tisza tó partján, Kiskörén rendezték meg, ahol az első udvarhölgy címet a győri Árki Dominika érdemelte ki. A két szépség korábbról ismeri egymást, nemrég együtt pihentek a Balaton partján.

Árki Dominika és Perger Patrícia egyik közös képe.

A két győri szépség aktív hónapokon van túl, de azért jutott idő pihenésre is. Nemrég együtt utaztak el Tihanyba, hogy kikapcsolódjanak.

– Pattival régóta ismerjük egymást, együtt mentünk el nemrég a Plage 18-ra, Tihanyba. Nagyon jó időt fogtunk ki szerencsére. Fürödtünk, jeges kávézgattunk és a strand éttermében is ettünk egy finom ebédet. Délután napoztunk, olvasgattunk, majd Csopak felé vettünk az irányt, ahol a Petrányi Borteraszon vacsoráztunk – fogalmazott portálunknak Árki Dominika.

arki dominika 3

Tihany után a török tengerpart következett

A győri udvarhölgy nem is olyan régen Törökországban is járt, és Belekben, a csodás tengerparti városban élvezte a napsütést. – Testvéreimmel és barátokkal voltunk Törökországban. Egy all inclusive szállást foglaltunk, és nyaraltunk a tengerparton. Egyik nap kimentünk a városba körülnézni, vásárolgatni.

arki dominika 5

A többi napot inkább pihenéssel és fürdéssel töltöttük a medence partján. Az aktívabb programokon és esti előadásokon is részt vettünk. Egy-egy délelőttöt sportolással kezdtünk, de természetesen én vittem a laptopomat is magammal, mert látványtervezési munkám is akadt, ami nem várhatott – tette hozzá Árki Dominika.

Forrás: kisalfold.hu

Ez a honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához. bővebben